ΜΥΘΟΙ ΚΑΙ ΑΛΗΘΕΙΕΣ
ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΓΩΤΑ

 

Γνωρίζατε ότι…

Τα παγωτά δεν περιέχουν συντηρητικά;
Κι όμως! Γιατί πολύ απλά, λόγω της φύσης τους, δεν τα χρειάζονται εφόσον διατηρούνται
στην κατάψυξη, που είναι αποδεδειγμένα η καλύτερη μέθοδος συντήρησης.
Απολαύστε λοιπόν άφοβα!

Μια ισορροπημένη διατροφή περιλαμβάνει ακόμη και το παγωτό;
Σε μία ισορροπημένη διατροφή δεν χρειάζεται να στερούμαστε τίποτα.
Όλα τα τρόφιμα έχουν τη θέση τους στο καθημερινό διαιτολόγιο, αρκεί να μη χάνουμε
την αίσθηση του μέτρου και παράλληλα να μην ξεχνάμε και την φυσική δραστηριότητα,
που έχει πολύ σημαντικά οφέλη στην υγεία μας.

Το παγωτό είναι μια απόλαυση που μπορεί να καταναλώνεται άφοβα όλες τις εποχές του χρόνου;
Κι όμως το παγωτό εκτός από δροσιστικό είναι και απολαυστικό.
Μια γλυκιά απόλαυση που μπορεί να ενταχθεί στη διατροφή μας άφοβα,
όλες τις εποχές του χρόνου, σε συνδυασμό με μια ισορροπημένη διατροφή.

 

ΜΥΣΤΙΚΑ
ΓΙΑ ΥΓΕΙΑ & ΕΥΕΞΙΑ

 

Βάλτε το φαγητό σε μικρότερο πιάτο για να καταναλώνετε έτσι μικρότερες μερίδες.
Χρησιμοποιείστε τις σκάλες αντί για το ασανσέρ στο σπίτι και το γραφείο,
κάντε πεζοπορία το Σαββατοκύριακο ή ένα περίπατο για ψώνια!!!
Κοιμηθείτε σωστά! Ο ύπνος, ως φυσική κατάσταση της ανάπαυσής μας, είναι μια περίοδος αναγέννησης
και ουσιαστικός παράγοντας για την ψυχική και πνευματική υγεία μας.
Προσπαθήστε να κοιμάστε μια σταθερή ώρα κάθε βράδυ, τουλάχιστον 6 έως 8 ώρες.
Αφιερώστε περισσότερο χρόνο καθημερινά στον εαυτό σας.

Όλοι θέλουμε να φαινόμαστε όμορφοι και η σωστή διατροφή
σε συνδυασμό με σωματική άσκηση, είναι το κλειδί για να το πετύχουμε.

 

ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕ
ΤΟ ΔΕΙΚΤΗ ΜΑΖΑΣ ΣΩΜΑΤΟΣ

 

Ο Δείκτης Μάζας Σώματος (ΔΜΣ) ή (BMI – Body Mass Index) υπολογίζεται ως εξής:
Διαιρέστε το Βάρος σας (σε Kg) με το τετράγωνο του ύψους σας (σε m) π.χ. 75/1,702.
Το βάρος σας θεωρείται φυσιολογικό εάν είναι μεταξύ των τιμών 18,5 – 24,9.